Thursday, June 2, 2016

Bloglist Ramadhan Hasrul Hassan




http://www.hasrulhassan.com/


Assalamualaikum semua. Saya terpanggil untuk menyertai bloglist Ramdhan blogger terkenal hasrulhassan setelah terbaca status beliau di Facebook. Sebelum ini saya pernah aktif dalam dunia blog atas nama farenova.com, namun setelah mendapat cahaya mata, saya semakin slow dalam dunia blogging dan rasanya sudah berkubur. Setelah mempunyai dua orang anak, saya tedetik untuk menulis blog semula, di mana sekarang fokus saya lebih kepada makeup dan tutorial.

Banyak informasi yang berguna saya boleh dapat dari blog beliau. Sebagai contoh  pertama sekali,saya pasti nak belajar teknik bagaimana mengoptimasikan blog saya supaya lebih menarik pembaca. Pada masa yang sama, saya juga respek sangat dengan beliau yang menjadi house husband. Beliau juga ada berkongsi resepi-resepi masakan beliau. 

Saya doakan semoga blog beliau terus maju jaya dan terus memberi inspirasi kepada blogger-blogger lain di Malaysia ini. 

Sesiapa yang belum mengenali beliau boleh mengetahui tentang beliau di sini

2 comments:

  1. Teruskan dengan tawarkan info, skil, pengalaman dalam mekap .. dan kongsi tutorial. Wanita adalah antara pembaca blog tegar di Malaysia .. mereka suka benda2 gini.

    Terima kasih sebb sudi join ye. saya dah masukkan dalam bloglist dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih banyak sifu!!! Saya sangat-sangat menghargainya. Terima kasih :)

      Delete