Wednesday, July 20, 2016

Althea Turns 1!!

Hai semua, lama saya tak update blog, walaupun macam-macam benda saya nak update. Kepala ligat berfikir, tetapi badan saya tidak mengizinkan kerana saya telah terkena demam raya. Demam raya virusnya kuat jugak, gigil tiga hari tiga malam dan selepas itu badan menjadi sangat-sangat sakit dan lesu. Apapun alhamdulillah saya telah kembali sihat dan kebetulan hari yang ditunggu-tunggu telah tiba. Apakah harinya itu?



Hari ini bersamaan 20 Julai 2016, ialah ulangtahun althea.kr yang setahun!!! Wohooooo!!. Happy Birthday Althea Korea!!. Warna pinkkk, saya sukaaa!!


Parcel dari althea: kotak pink yang sungguh comel!
Wau macam-macam ada!
Bestnya, ada macam-macam barang dalam kotak birthday ini. Full review saya akan update dalam next entri iaitu sepanjang minggu birthday althea ini. Ok sekarang saya akan share produk-produk di atas:


Merujuk gambar di atas, dari kiri ialah foundation yeayy, DIY Cushion menarik kan?, Lip Tatoo, Eyeliner, DualCara untuk kening, bedak kompak sebum out, nose pack dan extra gift dari Innisfree. Wohoooo!!. Tak sabar rasanya saya nak cuba setiap produk di atas.

Anda mahu juga?, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan kotak cantik berwarna pink dari Althea.kr ini. Mungkin ada yang masih bimbang dengan pembelian kosmetik dari luar negara. Jangan risau, Althea bukan sahaja menjual produk hanya yang original sahaja, malahan postage hanya mengambil masa 3 ke 4 hari. Biasanya jika saya beli barangan dari Korea, ia mengambil masa hampir dua minggu dan ada juga yang memakan masa sebulan. Tetapi saya boleh katakan ini antara perhidamatan terlaju saya pernah dapat.


Celebration Masih Berlangsung dari 20th July hingga 31st July




Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit
For orders placed on 20/7 onwards. While stocks last.
Free Goodies for first 1,500 shoppers 
Full size beauty products. While stocks last.






Birthday Giveaway. Pick 3 Top Sellers for 100% REBATE! 
Rebate will be credited into your account.  






#AltheaTurns1 Instagram Contest 
- Got your Althea party kit? Wish us a happy birthday with #altheaturns1 and stand a chance to win amazing prizes such as Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea credits and beauty hampers from Althea! 
- Prizes total worth KRW10,000,000 to be won.
- Contest starts from 20th July - 15th August, 2016.

Saya pun tak mahu ketinggalan dan ingin join sekali contest bersama-sama.

Happy Birthday Althea!!




Atas ini pula ialah percubaan pertama saya membuat stop motion video khas buat Althea.kr, 
Saya harapkan semoga Althea Korea terus maju jaya dan sukses selalu.

#AltheaTurns1

2 comments:

  1. Hello Pretty! This is Mira from Althea. We would like to thank you for the fun video and joining in our online Birthday Celebration as well. We hope you had fun!

    ReplyDelete
  2. Thank you mira :). I had so much fun doing this entry for Atlthea :)

    ReplyDelete