Thursday, August 4, 2016

Kailijumei Jelly Lipstick Review

Hai semua!, hari ini saya ingin membuat review, lipstick atau lebih tepatnya lipbalm Kailijumei. Apa istimewanya berbanding lipstick yang lain. Semestinya rupanya yang cantik dan memukau sesiapa sahaja yang memandangnya kerana rupanya seperti jely dan terdapat bunga kering di dalamnya.

Beginilah kotaknya. Biru kotak ini mengingatkan saya pada Estee Lauder


Warna Barbie Doll Powder

Eksklusif sangat rupanya. Cara buka juga kena tekan button dulu baru keluar bekas yang gold tu


Dilengkapi dengan cermin

Tekan, dan baru keluar lipstick. So lipstick takan terkeluar secara tiba-tiba

Walaweh lawanyaa.. nak pakai pun takut
Close up
Jika dilihat gambar di atas. warnanya macam sheer sahaja bukan. Tetapi ia akan menjadi berwarna setelah beberapa saat. Kulit bibir lebih nipis, ia lebih ketara.


warna pink yang lebih terang sikit dari warna asal bibir. Oleh itu secara automatik ia akan beri wajah lebih fresh dan tidak lesu. Dari segi ketahanan pula, sederhana sahaja, kita harus pakai semula selepas makan dan minum. Ia tidak menjadi masalah kerana lipstick ini sangat mudah digunakan dan dilengkapi dengan cermin. Secara keseluruhannya, saya amat menyukainya, kerana saya dapat mengangumi kecantikan jelly lipstick ini dan ia sesuai untuk pemakaian setiap hari. Tetapi saya terfikir adakah selepas kita guna berkali-kali sehingga lipstick ini habis, saya dapat merasa bunga kering tersebut. Kita tunggu dan lihat saja, Saya akan update lagi, itupun setelah ipstick ini hampir habis ye kawan-kawan.

Saya membeli lipstick ini dari instashop Kailijumei Malaysia secara preorder.

1 comment: